צה"ל תקף 90 יעדים בעזה וגייס 40 אלף חיילי מילואים

    קובי פינקלר | צילום: אילוסטרציה No Comments on צה"ל תקף 90 יעדים בעזה וגייס 40 אלף חיילי מילואים
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל, רא"ל בנימין (בני) גנץ הנחה על העלאת דרישה אל שר הביטחון והדרג המדיני לגיוס של כ-40,000 משרתי מילואים. הגיוס נועד ברובו לשילוב של משרתי המילואים במשימות התעסוקה המבצעית השוטפת בגזרות השונות על מנת לאפשר לכוחות הסדירים להתפנות אל משימות מבצע צוק איתן.

    כלי טיס של חיל-האוויר סיכל לפני זמן קצר בפעילות משותפת עם שירות הביטחון הכללי את פעיל הטרור מוחמד שעבאן אשר היה מפקד חולייה בכוח הקומנדו הימי של חמא"ס. בנוסף, בשעות האחרונות תקף צה"ל שלושה בתים של פעילי ארגון הטרור חמא"ס אשר שמשו כתשתית פו"ש של הארגון. פעילי הטרור אשר בתיהם נתקפו הם: מוחמד שבאת, פעיל בכיר במערך הרקטי בבית חנון, שהיה מעורב מרכזי במספר אירועי ירי לשטח הארץ, גם בסבב הנוכחי. אמין אברהים מוחמד אלע'לבאן, פעיל חמא"ס בכיר הפועל בחאן יונס. אבו ג'ראד, פעיל חמא"ס בכיר בצפון רצועת עזה אשר לוקח חלק בפעילות טרור נגד ישראל. משעות הלילה נתקפו כ-100 יעדי טרור.

    צה"ל תקף כ-90 יעדים: בתי פעילים בארגון הטרור חמא"ס, משגרים מוטמנים, מנהרות התקפיות, מערכי שיגור, מחנות אימונים ומוקדי פעילות טרור נוספים. בצהריים דווח על ארבעה הרוגים מחיסול בעיר עזה



    0 תגובות